Aktualności
Sieraków, 13 czerwca 2023 r.
INFORMACJA
Kierownika Biura Obsługi Przedszkola
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
- Nazwa i adres jednostki: Biuro Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych,
ul. Poznańska 25, 64-410 Sieraków.
- Stanowisko urzędnicze ds. płac.
III. W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia wybrana została:
Pani Iwona Plura zamieszkała w Sierakowie.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru.
W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja wyłoniła do zatrudnienia Panią Iwonę Plura. Komisja dokonała wyboru, po analizie złożonych ofert i przeprowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych. Pani Iwona Plura posiada wykształcenie wyższe. Wykazuje predyspozycje i kwalifikacje do objęcia ww. stanowiska pracy, co rokuje nadzieję na prawidłowe realizowanie zadań na tym stanowisku.
Kierownik Biura Obsługi Przedszkola
i Szkół Samorządowych w Sierakowie
/-/ Irena Wilczyńska
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Aleksandra Bromber
- Wytworzony przez: Aleksandra Bromber (BOPISS)
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 493
OGŁOSZENIE
Kierownika Biura Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych w Sierakowie
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki: Biuro Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych
w Sierakowie, ul. Poznańska 25, 64-410 Sieraków. - Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze ds. płac.
III. Wymagania związane ze stanowiskiem:
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Preferowane posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej i Internetu.
8.Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa.
- Odporność na stres.
- Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji.
- Odpowiedzialność, sumienność, dokładność, systematyczność.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Wiedza specjalistyczna m.in. z zakresu ustaw: Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe, Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o PPK, ustawa
o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników sfery budżetowej, ustawa
o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby
i macierzyństwa, ustawa o szczegółowych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunku pracy z przyczyn niedotyczących pracowników, ustawa o związkach zawodowych, oraz przepisów wykonawczych do w/w aktów prawnych. - Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Naliczanie wypłat wynagrodzeń, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, ekwiwalentów urlopowych i innych należności dla pracowników zatrudnionych w Biurze Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych oraz w jednostkach obsługiwanych,
w szczególności umów, umów zleceń, potrąceń na rzecz urzędów skarbowych, ZUS, ubezpieczycieli, związków zawodowych, pracowniczych kas zapomogowo – pożyczkowych, komorników (zajęcia sądowe). - Naliczanie godzin ponadwymiarowych, godzin za doraźne zastępstwa oraz wyliczanie średniej z godzin dla pracowników pedagogicznych w obsługiwanych jednostkach oświatowych.
- Sporządzanie list płac.
- Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego.
- Rozliczanie średnich płac nauczycielskich i wyliczanie jednorazowego dodatku uzupełniającego oraz sporządzanie sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli.
- Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych pracowników.
- Bieżące kontrolowanie prawidłowości naliczonych wynagrodzeń.
- Naliczanie i rozliczanie zwolnień lekarskich.
- Wypłata zasiłków z ubezpieczenia społecznego (zasiłek macierzyński, rehabilitacyjny
i inne) oraz sporządzanie i przekazywanie stosownej dokumentacji do ZUS. - Przygotowywanie przelewów dotyczących wynagrodzeń, składek i innych należności wynikających z przepisów prawa.
- Sporządzanie wydruków PIT-8 i PIT-11 dla pracowników.
- Sporządzanie rocznej informacji PIT-4R o przekazanych do urzędów skarbowych zaliczkach na podatek od osób fizycznych.
- Sporządzanie niezbędnej dokumentacji do ustalenia uprawnień emerytalno – rentowych.
- Wydawanie zaświadczeń o wysokości zarobków.
- Obsługa w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych – naliczanie, potrącanie, rozliczanie i odprowadzanie do instytucji finansowej składek z tytułu PPK.
- Przygotowywanie informacji niezbędnych do opracowania planu finansowego oraz danych do sprawozdań i analiz w zakresie jego realizacji.
- Przygotowywanie danych do sporządzania kwartalnych i rocznych sprawozdań do GUS.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań Systemu Informacji Oświatowej (SIO).
- Rozwiązywanie bieżącej problematyki związanej z płacami, zapewnienie zgodności procedur i wszystkich wykonywanych zadań z wymogami prawnymi.
- Bieżące monitorowanie przepisów.
- Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej.
- Bieżąca współpraca z pracownikami w zakresie powierzonych zadań.
- Informacja o warunkach pracy: stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Biura Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych. Jest wyposażone w urządzenia biurowe i techniczne. Praca odbywa się w oparciu o umowę o pracę, w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (według wzoru dostępnego na stronie internetowej).
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osoby niepełnosprawnej.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Biuro Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych, ul. Poznańska 25, 64-410 Sieraków w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. płac ” do 5 czerwca 2023 r. do godz. 1400 (decyduje data faktycznego wpływu do biura).
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w budynku Biura Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych w Sierakowie, w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na stronie Urzędu Gminy Sieraków (w tym BIP).
Kierownik Biura Obsługi Przedszkola
i Szkół Samorządowych w Sierakowie
/-/ Irena Wilczyńska
KLAUZULA INFORMACYJNA
nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Obsługi Przedszkola
i Szkół Samorządowych z siedzibą w Sierakowie przy ul. Poznańskiej 25 . - Inspektorem ochrony danych w Biurze Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych
w Sierakowie jest Pan Krzysztof Pukaczewski, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze prowadzonym w oparciu o ustawę o pracownikach samorządowych i kodeks pracy.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: odbiorcy uprawnieni na podstawie przepisów prawa, w szczególności tacy jak: członkowie komisji prowadzącej nabór oraz podmioty/osoby wnioskujące o informację publiczną (w zakresie danych podlegających udostępnieniu). Pana/Pani dane, w tym w szczególności imię i nazwisko, w zakresie realizacji zasady jawności życia publicznego mogą być publikowane na stronie internetowej Biura Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych (w tym BIP) oraz stronie Urzędu Gminy Sieraków
(w tym BIP) w postaci udostępnianych rejestrów. - Nie jest planowane, aby Pani/Pana dane osobowe były przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej przez 5 lat lub wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych nie przewidzianych wymogiem ustawowym.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych określonych w art. 221 kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Podanie dodatkowych danych osobowych jak np. numer telefonu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO odbywa się za dobrowolnie wyrażoną zgodą. Za zgodę na przetwarzanie danych uznaje się dobrowolne podanie danych we wniosku aplikacyjnym o wolne stanowisko urzędnicze. W przypadku niepodania danych ustawowo wymaganych nie będzie możliwy udział Pani/Pana w procesie naboru.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Aleksandra Bromber
- Wytworzony przez: Aleksandra Bromber (BOPISS)
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 761
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Biurze Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych
Kierownik Biura Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w tutejszej jednostce.
Funkcje koordynatora ds. dostępności będzie pełnić- Aleksandra Bromber
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; tel. 61 29 53 400
Podstawa prawa:
wyznaczenie koordynatora ds. dostępności w Biurze Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych w Sierakowie jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publicznej przez Ustawę z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.).
Zadania koordynatora ds. dostępności:
- a) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Biuro Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych w Sierakowie,
- b) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Biuro Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych w Sierakowie,
- c) monitorowanie działalności Biura Obsługi Przedszkola i Szkół Samorządowych
w Sierakowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Aleksandra Bromber
- Wytworzony przez: Aleksandra Bromber (BOPISS)
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 35058
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Krzysztof Konieczny
- Wytworzony przez: Aleksandra Bromber (Bopiss Sieraków)
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 489